El Centre d’Estudis de la Ribera d’Ebre (CERE) ha optat per dotar d’una nova imatge corporativa a l’entitat. Després d’un any de treballs que ha realitzat el dissenyador de Benissanet Jordi Morera, finalment la Junta Directiva va donar el vistiplau a la versió definitiva del logotip que serà la identificació del CERE en els propers temps.
La nova marca manté la figura de la comarca (el contorn de la Ribera d’Ebre) que sempre apareix acompanyada de l’acrònim i el nom de l’entitat. S’ha decidit també per l’atractiu d’una lletra més moderna i actual. La imatge també s’obre al color, i a partir d’ara els colors corporatius que identificaran l’entitat són el vermell i el gris: el vermell li dóna força a la marca i el gris, al ser més neutre, suavitza el contrast i li aporta calma i seriositat.
La idea d’impulsar una nova imatge del CERE va començar a gestar-se després de la celebració dels 25 anys de l’entitat. Amb aquest pas es vol deixar patent que l’entitat es va adaptant als nous temps caracteritzats per la importància de la imatge. D’aquesta manera es vol normalitzar una imatge corporativa que es pugui utilitzar en qualsevol format a partir d’uns criteris unificats.
Aquesta nova presència corporativa del CERE també pretén ser un reflex d’aquesta etapa de consolidació que està vivint l’entitat després de commemorar el seu primer quart de segle (2008). Després d’un primer període de creixement i d’anar fent-se present als nostres pobles, ara s’ha encetat una nova etapa que, mantenint els objectius i els principis fundacionals, vol seguir ampliant el nombre de destinataris de les activitats de l’entitat.
Amb el nou any, el CERE començarà a mostrar les diferents aplicacions en les quals es reflectirà la imatge renovada. Així per exemple serà el nou referent de la pàgina web del CERE, que juntament amb l’espai a la xarxa social Facebook, es convertiran en les principals eines de comunicació amb els socis i amb el públic en general, sense renunciar a les convencionals.
Aquesta nova imatge també serà present en el butlletí de notícies La Sirga, en la papereria bàsica (cartes, sobres, invitacions...), en la cartelleria i els materials de promoció, i lògicament, en el disseny de les publicacions, una de les activitats més reconegudes de l’entitat.
La nova marca manté la figura de la comarca (el contorn de la Ribera d’Ebre) que sempre apareix acompanyada de l’acrònim i el nom de l’entitat. S’ha decidit també per l’atractiu d’una lletra més moderna i actual. La imatge també s’obre al color, i a partir d’ara els colors corporatius que identificaran l’entitat són el vermell i el gris: el vermell li dóna força a la marca i el gris, al ser més neutre, suavitza el contrast i li aporta calma i seriositat.
La idea d’impulsar una nova imatge del CERE va començar a gestar-se després de la celebració dels 25 anys de l’entitat. Amb aquest pas es vol deixar patent que l’entitat es va adaptant als nous temps caracteritzats per la importància de la imatge. D’aquesta manera es vol normalitzar una imatge corporativa que es pugui utilitzar en qualsevol format a partir d’uns criteris unificats.
Aquesta nova presència corporativa del CERE també pretén ser un reflex d’aquesta etapa de consolidació que està vivint l’entitat després de commemorar el seu primer quart de segle (2008). Després d’un primer període de creixement i d’anar fent-se present als nostres pobles, ara s’ha encetat una nova etapa que, mantenint els objectius i els principis fundacionals, vol seguir ampliant el nombre de destinataris de les activitats de l’entitat.
Amb el nou any, el CERE començarà a mostrar les diferents aplicacions en les quals es reflectirà la imatge renovada. Així per exemple serà el nou referent de la pàgina web del CERE, que juntament amb l’espai a la xarxa social Facebook, es convertiran en les principals eines de comunicació amb els socis i amb el públic en general, sense renunciar a les convencionals.
Aquesta nova imatge també serà present en el butlletí de notícies La Sirga, en la papereria bàsica (cartes, sobres, invitacions...), en la cartelleria i els materials de promoció, i lògicament, en el disseny de les publicacions, una de les activitats més reconegudes de l’entitat.
1 comentari:
Copieu aquesta carta, enganxeu-la en un correu electrònic i envieu-la a l’Alcalde d’Ascó (aj.asco@altanet.org) , amb copia a nocementerinuclear@yahoo.es
Senyor Rafael Vidal i Ibars,
El Parlament de Catalunya, igual que 61 ajuntaments i 7 consells comarcals del nostre territori (Terres de l’Ebre i Camp de Tarragona) estant clarament en contra de que el cementeri nuclear s’instal·li ni a la Ribera d’Ebre, ni a les Terres de l’Ebre ni al Camp de Tarragona, i per extensió enlloc del territori de Catalunya.
Us volem recordar per tant, que fent compliment al mandat del Parlament, el Conseller d’Economia i Finances de la Generalitat de Catalunya, va fer arribar una carta al Ministeri d’Indústria demanant que el cementeri nuclear no s’instal·li enlloc de Catalunya.
A més, com els efectes i les repercussions del cementeri nuclear no són només locals (d’aquí que feu el repartiment de diners públics als ajuntaments del voltant), us demanem que no prengueu la decisió equivocada, i no acolliu el cementeri nuclear , respectant la voluntat de la majoria de la població, expressada pels seus representants polítics que van aprovar les mocions al Parlament, als ajuntaments i als consells comarcals.
L’Ajuntament d’Ascó, tot sol, no pot prendre una decisió d’aquest abast i hipotecar així el futur de les nostres comarques i de les nostres generacions futures. Sigueu conscients, que aquesta decisió que voleu prendre pot provocar una fractura social de greus conseqüències a la Ribera d’Ebre i al nostre territori.
No volem el cementeri nuclear a Ascó, ni a Catalunya!!!
Publica un comentari a l'entrada