Aquest cap de setmana s'inicia la temporada turística a Ascó, i per aquest motiu, des de la Regidoria de Turisme es va la presentació als mitjans de comunicació, una campanya que ha vingut marcada per la covid-19 i en què es vol incidir en el turisme familiar i de proximitat, posant el valor el quilòmetre zero. Aquest és un tast de la difusió que n'han fet diferents mitjans informatius.
DIARI DE TARRAGONA
Ascó estrena nous paquets turístics amb visites al nucli antic
IMAGINA RÀDIO
Ascó potencia més que mai el turisme en l’etapa postcovid
https://www.imaginaradio.cat/asco-potencia-mes-que-mai-el-turisme-en-etapapostcovid/
CANAL 21 EBRE
Ascó promociona els seus actius amb rutes per un turisme familiar
CANAL TERRES DE L'EBRE
Ascó busca diversificar l'economia del poble potenciant els atractius turístics locals
DIARI MÉS
L'hora de descobrir la Vila d'Ascó
TV3
Ascó promociona els seus atractius turístics per diversificar l'economia i superar la dependència nuclear
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada