dilluns, 30 de novembre de 2020

Campanya nadalenca #tuetselregal #Ascó

L’Ajuntament d’Ascó posa en marxa 

la campanya nadalenca #tuetselregal


Amb l’objectiu de dinamitzar el comerç local i mostrar el valor de la proximitat, l’Ajuntament d’Ascó engega la campanya #tuetselregal aquest cap de setmana, 5 i 6 de desembre. 

La vila d’Ascó enguany prepara un Nadal diferent, un Nadal on més que mai els comerciants volen premiar la fidelitat dels clients i fer una crida a mantenir en vida el comerç local. D’aquesta voluntat de l’Ajuntament d’Ascó i del comerç del municipi neix la campanya #tuetselregal. Així una quarantena de comerços repartiran més de 15.000 rasques de Nadal entre els seus clients, des d’aquest cap de setmana fins al 6 de gener. Els rasques premiats comptaran amb 5 euros a bescanviar al comerç local del 7 de gener al 27 de febrer. 

Vivim una situació de pandèmia que ha estat un cop molt fort pel comerç local, però també ens ha fet donar compte de la importància de les relacions humanes i d’estar connectats amb el nostre entorn. Ara més que mai, el nostre comerç necessita dels veïns i veïnes per tirar endavant i des de l’Ajuntament també volem estar al seu costat, al costat del teixit empresarial d’Ascó”, subratlla Miquel Àngel Ribes, alcalde d’Ascó. La campanya, pretèn sensibilitzar i dinamitzar el comerç local. “Els nostres comerços han estat al peu del canó quan la pandèmia els ho ha permès, sempre al costat de la clientela; per tant, han estat el nostre regal durant la pandèmia. Nosaltres (les clientes i clients), per altra banda, també som el seu regal i per això aquest lema que serveix per tots dos col·lectius. Volem crear consciència de la importància de comprar a casa: genera economia i ocupació local, redueix la petjada en el medi ambient, crea vincles socials i manté viu el poble”, afegeix Carolina Baiges, regidora de Promoció Econòmica. 

La força de les xarxes socials 
La campanya #tuetselregal també compta amb un fort element digital. De fet, es realitzaran diverses accions a les xarxes socials al llarg de totes les festes nadalenques. Entre elles destaquen un vídeo promocional i un concurs a Instagram i Facebook amb el #tueteselregal on els clients es podran fer fotografies als diferents photocalls que muntaran les empreses adherides a la campanya. Entre els participants es farà un sorteig de premis.