diumenge, 27 de setembre del 2015

Dóna-li una oportunitat a la independència #27S


jo i tu quin parell de capsigranys
viatjant per móns estranys
lluitarem contra gegants
amb les mans nues

lluny cavalcant per mil deserts
com “bandidus” a l'oest
descobrint nous continents
tot fent història

junts vam alliberar París
vam tombar el mur de Berlín
i navegant amb els víkings
empunyant l'antorxa

com si fóssim Bonnie and Clyde
o un parell de samurais
no ens farem enrere mai
fidels al repte

amb tu no hi ha dues nits iguals
no hi ha dubtes ni temors
no hi ha principis ni finals

invencibles

jo i tu som intrèpids navegants
a la conquesta dels set mars
pioners i agosarats
àvids d'aventures

com Neil Armstrong o James Cook
el desig d'anar més lluny
cap a móns desconeguts
i als seus misteris

junts no hi ha dues nits iguals
no hi ha dubtes ni temors
no hi ha principis ni finals

amb tu me'n vaig allà on em porti el vent
l'un al costat de l'altre som més forts i més valents
amb tu me'n vaig i escapem d'aquest present
que ha perdut tota innocència i la il·lusió de quan som nens

ELS CATARRES