divendres, 9 de novembre del 2007

Novembre

Per aquestes dates d’un mes de novembre de fa quatre anys ens va deixar el poeta Miquel Martí i Pol. Els valencians Obrint Pas li van retre homenatge amb una cançó amb lletra de Feliu Ventura, i que li diuen Novembre.

NOVEMBRE
Fou un fred i trist novembre
en la tardor del nostre plor,
de la terra naix un xiscle
testimoni d'una mort.

Amb la mirada bategaves
abans de la teua nit,
i amb les paraules desvetllaves
tots els silencis i el crits.

Jo tornaré a cridar el teu nom contra el vent.

En l'espai de les estrelles
t'has perdut en el meu cant,
però t'he trobat amb elle
si m'has fet entendre tant.

I ara que la terra calla
alce el meu puny novament,
i amb una nova tornada
farem brotar el moment.

Jo tornaré a cridar el teu nom contra el vent.
Contra el vent!
Contra el vent!
Contra el vent!
Contra el vent!